آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر. سان مدیکال یک فروشگاه اینترنتی آنلاین میباشد. به دلیل شرایط کاری فروشگاه تجهیزات پزشکی سان مدیکال امکان خرید حضوری وجود ندارد. برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند. تصاویر کالاهای موجود در وبسایت دقیقا مانند کالای اصلی میباشد و هیچ گونه تغییری در تصاویر داده نشده است.

از چه روش هایی می‌توان وجه سفارش را پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از تمامی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب  ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت وجه سفارش بصورت کارت به کارت هم وجود دارد. بدین منظور کاربران محترم با تماس با فروشگاه شماره کارت بانکی را اخذ و بعد از پرداخت وجه سفارش کد پیگیری سفارش خود را به همکاران ما اطلاع دهند، برای ساکنین تهران امکان پرداخت درب محل نیز وجود دارد .

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت سان مدیکال امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن (https)استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در سان مدیکال بر اساس حداقل  سود می باشد، متاسفانه امکان تخفیف بر روی قیمت های درج شده در سایت وجود ندارد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص کاربران می توانند طی تماس با همکاران ما در بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را در سیستم ثبت نمایند.

می‌‏توانم سفارش خود را لغو کنم یا تغییر دهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، تماس بگیرید.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند آیا این امکان مشاوره وجود دارد ؟

بله، کارشناسان ما  به شما در صورت داشتن سوال پاسخ گو هستند. اما لطفا پیش از آن قسمت توضیحات را کامل مطالعه فرمایید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سایت سان مدیکال خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد .

پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم،چقدر طول میکشد که بدستم برسد؟

سفارشاتی که در شهر تهران است، حداکثر طی 2 الی 3 ساعت ارسال میشود. شهر هایی که سفارشات آنها توسط تیپاکس ارسال میشود 2-3 روز کاری به طول می انجامد.

آیا میتوانم سفارشم را در ساعت و روز خاصی تحویل بگیرم؟

شهروندان تهرانی امکان مشخص کردن روز و ساعت تحویل کالا را در قسمت پیام (ساعت و روز را می نویسند) دارند . در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن در صورت نیاز میتوانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خودم رو ثبت کنم؟

بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر،  از پذیرش هر گونه چک بانکی معذوریم.

عودت کالا به چه صورتی است؟

مشتریان محترم به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا سه روز فرصت دارند کالای خریداری شده را عودت نمایند. این در صورتی است که کالای خریداری شده از بسته بندی اولیه خارج نشده و همچنین بسته بندی سالم و بدون پارگی و مورد تایید کارشناسان فروشگاه باشد . پس از تایید عودت کالا ظرف 24 ساعت کاری وجه پرداختی به حساب مشتری واریز خواهد شد . در چنین مواردی هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد و این هزینه توسط فروشگاه اعلام می شود .